Landet!!

Tjolahej tjolahopp!! XD

Just nu är jag vid landet!!
Sitter inne på www.facebook.se haha :P

I måndags var jag med min kompis Jane på grönan!!
Vi såg på Alice Cooper senare på kvällen :P
Men för att kunna se var vi tvungna att åka Jetline eller Katapulten!!! XD
Läs hennes bloggar!!
www.foreverjane.blogg.se och www.lifecanalwaysbeabitch.blogg.se dom e grymma!!

Igår så satt jag på bibblan Tiotretton!! :D
Sen kl 18.00 så åkte jag, mamma och pappa till kaknästornet!! :D
Mamma och pappa hatade höjden 155/165 meter upp!!
Jag älskade höjde XDDDDDDDDDDDDD
Man såg jättebra där uppe :DDDDDDDDD
Sen kl 20.00 åkte vi hem igen!!

Imorgon ska jag bort till den andra landstället!!

Aja, allt för mig hej// Ojplojsoj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0